Aanbieding
Sopje helpt bij het vinden naar de geschikte hulp in uw huishouden. Een huishoudelijke hulp neemt u veel werk uit handen.

€ 13,50 p/u

Het team achter sopje.nl

Gemiddelde Score 8.4

Deel ook uw ervaring!

Video Reviews


Mevrouw Mercan

Mevrouw Kolpa

Mevrouw Van der Hulst

Meneer van den Hurk
Laad meer ervaringen

Door uit Dronten op 30-01-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Tot op heden prima.

Door uit Ede op 14-01-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Snelle service, duidelijke communicatie

Door uit Amsterdam op 12-01-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Als je geen contact wilt hebben met een incassobureau; niet inschrijven. Bij het geven van een zoekopdracht, worden er direct bemiddelingskosten in rekening gebracht. Ongeacht de eerste kandidaat aansluit op je wensen of tussentijds via andere wegen hulp hebt gevonden. Dus ook zonder positief resultaat via dit bedrijf, bemiddelingskosten zullen in rekening worden gebracht, die uiteindelijk naar een incassobureau gestuurd gaat worden. De melding op deze site "Vinden wij niemand, dan hoeft u ons dan niks te betalen" is dus valse informatie.

Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:

Vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid bestaat over de factuur. Deze ontstaat op het moment dat wij u de gegevens van een kandidaat leveren. Wij maken namelijk ook kosten bij het zoeken naar een geschikte kandidaat. Uiteindelijk hebben we drie kandidaten aan u voorgesteld, maar heeft u aangegeven zelf reeds iemand te hebben gevonden. U heeft dus wel gebruik gemaakt van onze diensten, waardoor er een factuur open staat. Overigens heeft u altijd recht op uw jaar garantie, waarin we geheel kosteloos voor u op zoek gaan naar een nieuwe kandidaat.

Door uit Hoofddorp op 11-01-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Ik had me aangemeld en dezelfde dag is er een hulp voor mij gevonden. Heel fijn.

Door uit Enter op 07-01-2019

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Na 1,5 maand na mijn aanvraag kreeg ik een naam door. Ik gaf aan geen hulp meer te zoeken na zo n lange periode rekende ik er niet meer op. Ik kreeg een naam meer niet! Nu moet ik wel betalen! Bemiddeling is contact mogelijk maken tussen 2 personen. Ik vraag me dan af of dit een fake naam is of echt iemand is.

Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. U heeft eind september een aanvraag ingediend en aangegeven dat u pas vanaf november een hulp zoekt. Wij zijn dan ook in november voor u opzoek gegaan en op dat moment een hulp voorgesteld. De hulpen die wij u voorstellen zijn uiteraard echt en hebben zelf aangegeven beschikbaar te zijn voor uw aanvraag.

Door uit Nijmegen op 27-12-2018

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Het contact is snel gelegd. Hopelijk is ze een passende hulp.

Door uit Rheden op 11-12-2018

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Eerst voorgestelde matchte niet. Ik kreeg voor het zelfde inschrijf een 2e voorgesteld en die is wel goed!

Door uit Ede op 11-12-2018

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

De eerste 'match' bleek geen match, maar de tweede wel. Blij mee!

Door uit Zutphen op 06-12-2018

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

nog te kort

Door uit Hoofddorp op 02-12-2018

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Kandidaat doorgekregen, gemaild, maar uiteindelijk reageerde kandidaat niet meer. Moet nu wel een factuur betalen, lijkt me niet redelijk. Hoop dat sopje.nl nog met een nieuwe kandidaat komt die wél reageert en ook geschikt is. Review is dus nog niet positief, maar ik hoop op een tweede eerste indruk.

Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:

Vervelend om te lezen dat de voorgestelde kandidaat niet heeft gereageerd op uw mail. Door het leveren van de gegevens is er een factuur ontstaan. Wij hebben namelijk kosten gemaakt door het zoeken naar een geschikte hulp. U heeft hierbij altijd recht op uw jaar garantie, waarin we geheel kosteloos op zoek gaan naar een nieuwe kandidaat. We hopen deze dan ook snel voor u te vinden.

Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf u dan nu vrijblijvend in!